Följ Aareon Sverige AB

Mångmiljonsatsning på digitalisering av fastighetsbranschen

Blogginlägg   •   Okt 03, 2019 09:00 CEST

Mångmiljonsatsning på digitalisering av fastighetsbranschen Vad är bakgrunden till Aareon Nordics satsning? – Det har nu gått fem år sedan Incit förvärvades av Aareon Gruppen, för att tre år senare bilda Aareon Nordic. Under 2018 närmade vi oss alltmer verksamheten i Europa, för att i år bli en integrerad del av det internationella Aareon.

Incit Inspirerar = Visste du att ditt affärssystem kan vara ditt beslutsstöd/BI?

Blogginlägg   •   Nov 16, 2016 15:43 CET

​Har ni ett affärssystem där ni enkelt kan skapa egna urval och genvägar till information i systemet, anpassade utefter roll och ansvar? Kan användarna visualisera utfall mot mål och planera för framtiden genom att lägga budget och hantera underhållsplanering? I många affärssystem har du möjlighet att skapa en Favorit utifrån dina egna behov.

Upphandlingsnyckeln

Blogginlägg   •   Sep 09, 2016 13:49 CEST

Denna guide innehåller råd och tips inför upphandlingen. Även implementeringen och förvaltningen av affärssystemet diskuteras. Vi tar upp det viktigaste i varje fas och de vanligaste fallgroparna.

Incit Inspirerar = Inför byte av affärssystem – Implementering av affärssystem

Blogginlägg   •   Aug 31, 2016 13:18 CEST

Ett nytt affärssystem har valts och arbetet med implementeringen kan börja. Det är en spännande men krävande fas för både projektgruppen och ledningen. Planering och förankring är avgörande för en lyckad implementering.